10.09

Ska ta en snabb bloggpaus innan jag sminkar mig o dyl. =)
Fick byta klippningen med Satu idag så jag ska ha klippkursen imorgon istället =) Minns inte vilken tid exakt men skönt att inte springa och på 12h innan halarinvigningen börjar =)!
Halarinvigningen ja, sånt skoj har vi idag ^^ så det var ut på schmakas redan från måndan denna vecka ;) Huj huj studieliv ^^
ska vara i skolan 11 idag. Vi ska arbeta klart på vår fina dam inför projektpresentationen imorgon. Hon har inget huvud och inget hår elle fransar ännu :P Men det ska fixas klart idag och sen är vi färdiga med 20-talsidealkvinnan.

Nu ska jag fixa mig klar. Kommer några fler inlägg under dagen, bl.a en bild på de simpla naglarna jag gjorde igår kväll =)

awww saknar dig Billan <3
här försöker hon utforska en plastpåse (hur gammal hon än blev så älskade hon att gå in i plastpåsar, kartonger, lådor osv)
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej