Let the countdown begin ;)

Jag vet inte nu men Glad första december allihopa =)!
Nu får man öppna första luckan i kalendern och se första avsnittet av årets julkalender (som jag inte minns nu vad den heter men jag ska se den ^^)
Sitter i alla fall fortfarande och skriver på mitt hårvårdsprojekt trots att klockan är 00.41 på natten. Men vill man ha dte klart måste man jobba. Har kommit väldigt långt på denna kvälls/nattstund som jag jobbat. Skrivit 5 sidor redan but still have a long way to go. Misstänker detta projekt kommer gå upp mot en 20 sidor innan jag är klar -__-
Nåja, ska i alla fall skriva en ordentlig stund till så får vi se sen när jag behagar att gå o lägga mig =)

Jag hävdar starkt att "Mysteriet på Greveholm" va bästa julkalendern nånsin!
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej