En massa nonsens

God eftermiddag alla fina människor ^^
den andra januari tvåtusentolv har vi idag och här är det oväder på gång. Skönt att man får sitta inne och gosa och bara ha det sköönt ^^
Har idag pysslat med lite skoluppgifter samt funderat på vad 2012 har i beredskap åt en. Hoppas på ännu ett awesome år i smällkaramelligt tecken :D!

I och med att det varit nyårsafton och dylikt såg jag i tidningen idag om alla nyårslöften. På första sidan var det en kvinna som ska gå ner i vikt. Undrar om detta inte är det klychigaste och vanligaste nyårslöftet ever. Nevertheless jag med har lovat mig själv att bli hälsosammare år efter år :P
så här kommer nu en lista på mina nyårslöften

  • ALLTID va noga med att ta bort smink på kvällarna/nätterna/tidiga morgnarna innan man går o lägger sig. Seriously det är superviktigt. Man må vara hur trött som helt men det är så värt det och hyn kommer tacka dig
  • Motionera. Detta gör jag annars så detta är inte precis ett löfte utan mera en pakt att jag ska fortsätta. Turligt nog börjar taikwondon igen nästa vecka och jag cyklar ju faktiskt till skolan så mina chanser att hålla detta lär ju faktiskt funka. Beachsäsongen 2012 är ju att tänka på och vem vill inte flash a gorgeous body (och nej jag menar inte att jag ska bli modellsmal utan helt enkelt att jag ska bli vältränad för att må bättre ^^)
  • Resa. Japp i år ska jag resa. Har en del resor inplanerade som jag ganska starkt bestämt mig för att göra och jag ska göra det =)

Så som sagt, får se vad 2012 bjuder på. Vilka människor man möter, vilka sorger man upplever, vilka euforiska rus man upplever. Detta ska bli ett intressant år ^^

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej