Fredaaaaaaag, Johanna gillar fredag ^^

God morgon ^^
Är uppe med tuppen för att packa och fixa i ordning ^^
Ska tillbaka till Närpes idag för jag måste fara o besikta bilen idag. Det ska göras innan måndag annars är det whoooops, no more körande.

Steg i alla fall upp för en halvtimme sen och började packa. Har det så chill så jag inte har nån skola idag =) Väldigt skönt ^^
Blir i alla fall att jobba med en massa skoluppgifter idag. Fick en del färdigt inatt men fortfarande en bit kvar. Har tent och massageprov nästa vecka också som jag borde börja läsa på -__-
mycke nu :P

Meen hey, allt går ^^
Nu ska jag i alla fall fortsätta fixa i ornding här och sen börja ge mig iväg =) Tänkte fara mot Närpes 10-tiden =)
Bjuder här på en bild från studenten fast det inte har nått med detta inlägg att göra ^^
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej