Grattis på födelsedagen!

[float]Bild från google..[/float]
Först av allt! Stoooooort grattis till Johanna som fyller hela 20 år! No teenager no more.
Hej alla glada läsare! Nu är det så att jag ( Mattias Nixell ) har tagit mig friheten att logga in på Johannas konto för att ge henne en present =) (Och lurig som jag är smyger jag in mitt på natten)
Du har länge önskat dig en ny bloggdesign och nu är den här! :D Varsågod! Jag hoppas du gillar den =)
Och jag tycker alla som läser detta nu skall ge åtminstone ett "Grattis" åt Johanna genom att kommentera detta inlägg!
 
P.S Du ska skaff twitter!
P.S P.S Ring tå du siir a :D (gör itt nå fast ja e i jobb)
P.S P.S P.S Sedan tå du haar na bilder kan ja modifier headern! No problemas!
 
-Mattias
- Johanna

Kommentarer

Mattias säger:

Like this: GRATTIS JOHANNA!

Cattis säger:

Grattis nu tå igen Johanna min!!! :D

Mr.M säger:

Gratulis Gratulis Johanna! Hoppas du får en fin dag fylld av potatisar i plural, skägg, some guineapigs to smash and CHEESE AND WINEEE!!!

sofia säger:

Grattis igen tå! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej