Gravida dockor och stora paket

Fick som sagt börja jobba på Dillen leksaksaffär idag ^^
Jätteskoj att få varva skoförsäljning med leksaksfrsäljning. Det här är tppen för min finska ^^ Jag talar finska fast jag inte kan :D!
Bjuder här på några roliga stunder från dagen som jag va tvungen att föreviga med min lumia
det gjo
En Steffi-docka (jag hävdar ännu barbie, för den stod i hyllan med dm andra barbiedockorna) som är gravid. Jag viste inte att det gjorde gravida bariedockor.
Gissa vilken schock jag fick att se den xD

Nån lycklig liten en kommer få det här stora paketet i födispresent =)
I paketet ligger en rutschbana och Camilla är på bilden delvis så ni får ett hum om hur stort det faktiskt är och delvis för att visa hur glada o fina vi är på Dillen ;)
Vi baxade sedan in det där paketet i en personbil. Måste jag tillägga att bagageluckan INTE gick ner helt :)

Första dan på Dillen va toppen ^^
Får jobba där nästa gång på måndag. Imorgon är det däremot Zko som gäller =)!
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej