Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt!

Vi båda drack för mycket vin
"Och vi"
sa fuck it, solen sken
vi stod vid Stora scen och vi sjöng
till tonerna av Lykke Li
"Och vi"
höll om varann och sa, i natt så är det du och jag


Men du försvann, gled ur min hand
Vart tog du vägen, jag kan inte hitta dig
Jag är för full, knuffas omkull
Vart tog du vägen, jag kan inte fatta att jag


Tappade bort dig säg vart är du nånstans
står och skriker ditt namn,
men om jag hittar dig
och du bjuder med mig hem så lovar jag att
du kommer skrika mitt namn

För jag vill bara känna på din
"kropp kropp" hela natten
men mina vänner säger
"stopp stopp" håll i hatten
men jag vill känna på din
"kropp kropp" hela natten
och mina vänner säger
"stopp"
men jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt


Vi båda gick hand i hand, vinglade genom en campingplats
och ramlade över ett tält, det slutade med ett skrattanfall
Du hade pluggat i Amsterdam och samlat kraft men tappat allt
du rullade en spliff och satt i famnen på mig, allt gick snabbt
För så som jag kände har jag aldrig känt
för någon jag kände men aldrig har känt
Den sekunden jag tittade bort
är den jag kommer att minnas för gott
ingen fattar, du skulle se Prince på mina axlar


Men du försvann, gled ur min hand
Vart tog du vägen, jag kan inte hitta dig
Jag är för full, knuffas omkull
Vart tog du vägen, jag kan inte fatta att jag


Tappade bort dig säg vart är du nånstans
står och skriker ditt namn,
men om jag hittar dig
och du bjuder med mig hem så lovar jag att
du kommer skrika mitt namn

För jag vill bara känna på din
"kropp kropp" hela natten
men mina vänner säger
"stopp stopp" håll i hatten
men jag vill känna på din
"kropp kropp" hela natten
och mina vänner säger
"stopp"
men jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt


"Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt"

"Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt"


Jag kan inte fatta att jag
Tappade bort dig säg vart är du nånstans
står och skriker ditt namn,
men om jag hittar dig
och du bjuder med mig hem så lovar jag att
du kommer skrika mitt namn

För jag vill bara känna på din
"kropp kropp" hela natten
men mina vänner säger
"stopp stopp" håll i hatten
men jag vill känna på din
"kropp kropp" hela natten
och mina vänner säger
"stopp"
men jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej