Sailor Moon på svenska

Jag som knappt kan räknas till ett 90s kid (för låt oss va ärliga, hur många födda -95 eller senare minns mycke av 90-talet) minns i alla fall att Sailor Moon då det kom på TV på helgmorgnarar, det var livsviktigt att se.
Sen det slutade efter ett x antal avsnitt har jag då och då ägnat tanke åt denna serie som var så viktig för mig under min barndom. Men nu får jag återuppleva det!
Någon vänlig själ på Youtube har bestämt sig för att restaurera och ladda upp alla avsnitt som släpptes på svenska av serien Sailor Moon. Har spenderat en del tid med att titta på det de senaste dagarna och man kastas verkligen tillbaka till barndomen. Klart, dialogerna är iblandd till fåniga men jag tycker ändå det är underhållande att se på
 
Länken till Youtube-kanalen hittar ni HÄR
Brukade ni se på Sailor Moon när ni var små? Kommentera och berätta vad erat starkaste minne från denna serie var =)
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej