Nyårslöften

God fortsättning på det nya året!
Såhär när man har firat nyårsafton hör det ju till att man avlägger nyårslöften som man ska hålla under hela året. Jag kan ärligt säga, jag är riktigt dålig på att avlägga nyårslöften och på att hålla nyårslöften men i år har jag åtm ett som jag vet jag kommer hålla eftersom jag redan hållit på med det i ett halvår.
 
Jag ska bli bättre på att laga mat
 
Jag har varit riktigt usel på att laga mat men jag har bestämt mig för att bli en bättre kock. Så sedan skolstarten i höstas har jag försökt börja laga mera och bättre mat. Detta har jag lovat mig själv att fortsätta med och ja, vem vet, kanske blir en riktig mästerkock av mig ^^!
Tro dock inte att detta kommer att resultera i att bloggen blir en matblogg. Nej, denna sida är tillägnad mode och skönhet och det kommer jag fortsätta med =)
 
Hoppas ni alla hade en helt fantastisk nyårsafton och en super början på 2013. Jag vet jag har haft i alla fall ^^
 
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej