Yohio på Dillen

Måste bara berätta om det mest intressanta som hände idag
Sångaren Yohio och en av hans bekanta kom in på mitt jobb för att handla. Jag skulle inte ha reagerat alls efetrsom han inte bar scenkläder utan såg ut som vem som helst om det inte hade varit för alla små flickor och pojkar som kom fram och frågade om en bit papper och en penna och sedan sprang fram till honom. En mamma till en av flickorna sa efter att jag frågade "men det är ju Yohio!"
 
Jag betsämde mig för att gå fram och hälsa på honom och fick även jag en autograf =) haha kände mig som 11 år
senare när han kom till kassan berättade han vad han gjorde på Åland och även att han om några dar skulle resa till Japan.
Han va en riktigt trevlig typ och jag är glad jag fick mig en liten pratstund med honom. Hans kompis va även ha riktigt trevlig =)
 
Tyvärr ville han inte ställa upp på bild eftersom han inte var fixad så jag har inga bildbevis på denna händelse. 
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej