Födelsedagen 29.6

Då had man haft födelsedag då =)! Hade en riktigt fin födelsedag. Vill tacka alla som uppmärksammade mig på min dag och gjorde den extra speciell för mig =)! 
 
I det mystiska paketet hittade jag denna fina muminmugg o muminskål "Snorkfröken och Poeten" ! :D Tusen tack mamma och pappa <3 
 
 av mina fina arbetskamrater fick jag en underbar bukett blommor som nu står och pryder mittt köksbord. Av Camilla fick jag ävet ett presentkort till en affär här på Åland som har riktigt snygga kläder =)
 
och sen öerraskningen som verkligen va en överraskning för mig. Jag blev bjuden till Kobba Klintar där jag blev bjuden på middag och fick lyssna på livemusik av en duktig musiker. Det va en riktigt fin födelsedagspresent. Tusen tack Christoffer för att du ordnade det åt mig :D!
 
 
 
- Johanna

Kommentarer

Camilla Nordstedt säger:

Se där ja! Nån mer som gillar mumintrollen :D
Snygg skål & mugg!! Gissar på att dom kommer från Muminborden.se? ^^

Hittar du på annars idag då? Kram

JUNITJEJ säger:

Vilken fin mugg och skål!

TIDSTJUVEN säger:

Härliga presenter! :)

Ida säger:

Muminporslinet är så fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej