September favorites

Då var det dags igen. Den sista i månaden och dags att berätta vad som denna månad varit mina favoriter =)
 
Inte allt för förvånande så måste jag än en gång få nämna min praktikplats. Så nöjd att jag slapp till Wasa Teater och får jobba med musikalen Fighting Star! Det är inom teater och film som jag vill inom mitt utbildningsområde så et känns verkligen som en jackpot att få jobba med det under första praktiken. Sen att jag även ska få vara kvar efter att min praktik tagit slut är ett större plus i kanten än ni kan tänka er! =)
 
Min nya dator =)!
Inte heller en allt för förvånande punkt på min månatliga lista. Jag älskar verkligen min nya dator. Jag var ju i gansk aakut behov av en efter att min gamla, frid över dens minne, bestämde sig för att ge upp på livet. Men nu har jag som sagt en ny. En asus som jag är supernöjd med =)! 
 
Sovmorgon!
Jag älskar att sova och i och med att jag med teatern jobbar kvällar innebär det att jag får ta en extra sovmorgon varje morgon. Det är såå skönt att kunna få sova ut lite varje morgon. Men eftersom jag som tidigare skrivet jobbar på mitt examensarbete så sover jag inte heller hela dagarna utan har en anledning att ta mig ur sängen ^^
 
Stora, mysiga halsdukar
Tiden har kommit då det är helt okej att vira in sig i en stor och superdupermysig halsduk. Jag är en mycket frusen varelse och därför tycker jag det bästa som finns är att bädda in sig i något varmt. Så jag vill visa lite extra kärlek till halsdukar!
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej