Oinspirerat

Just nu känns det väldigt oinspirerat att blogga. Jag gör inget speciellt, inget nytt har hänt och ja, liver flyter sin gilla gång. Jag funderar även på att överge Smällkaramellens för en annan blogg (händer detta kommer det givetvis mer information)
Men ja, livet flyter på som vanligt. På söndag är det min 22-årsdag =) Inget nämnvärt inplanerat för att fira den, återstår att se vad som ordnas. Men vad det än är blir det säkert bra :)
Någon gång här i juli (måste lite kolla arbetstider) ska jag ett varv till Stockholm och skriva hyreskontrakt inför höstens boende. Hade verkligen tur med boende, hoppas rummet är lika fint som det ser ut =)
I brist på annat bjuder jag på en vacker vy. Bomarsund en solig dag. 
- Johanna

Kommentarer

Cattis säger:

Du kan ju kom ti Åbo på medeltidsmarknad på söndag! Så kan vi träffas tier så ja får si dr in dag hisin somarin i alla fall!

Svar: Ja du, de sku va det :D får sii vad som händer. Just nu är jag lite rädd för det finns nått inplanerat men jag får inte vet vad :D
Smällkaramell-Johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej