Min Lumia 800

Fick en kommentar häromdagen av en kompis som undrade lite angående min Lumia 800-telefon och tänkte "ahaa detta va en bra idée till ett inlägg ;D"
Så tänker skriva lite vad jag tycker om den och sånt =)

Köpte min Lumia för drygt en månad sen nu och måste säga, jag är supernöjd med den ^^! Jag är verkligen (verkligen!) dålig när det gäller allt tekniskt och har inte använt en smartphone tidigare (annat än pillat på andras) men denna va lätt at förstå och jag gillar designen i den =)

Fördelen förutom att den är enkel är att du kan göra den till din egen med att sätta på startsidan sånt som är viktigt för dig. Till exempel personer du ska ringa o dyl =)
Jag gillar också att den är kopplad till google mail så jag får alltid en notifikation när jag har mail på den ^^

Priset jag betalar för min är 37€ i månaden och i det ingår, förutom telefonen då, taltid, sms och mobilsurf =) Brukar annars ha runt den där summan i telefonräkning i månaden så det är riktigt riktigt priima för mig ^^


Jag är i alla fall inte besviken utan tvärt om ^^
I love it ^^!

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej