Livet är ett lidande, men döden det är inget nöjde det heller

Japp så lyder dagens visdomsord =3

Dagen började bra...o inte har den blivit sämre :P Inte haft så mycket för mig förutom det gamla vanliga (skolan ni vet) Fick veta idag att jag ska till lågstadiet o sätta upp lappar angående halloween disco! Det blir lite kul tycker att fara o hälsa på sin gamla skola :P Får se imorgon då om nån av lärarna minns mig..jag tvivlar stark på det
Ska nu själv komma utklädd till detta halloween disco. Jag är fortfarande barnsligt förtjust i att klä ut mig och leka med diverse teatersmink :P halloween är även enligt min åsikt den enda högtiden då det är laglit för en 17-åring att klä ut utan att det anses sinnessjukt
Får nu se hur discot urartar sig, jag, sofia, carina, jessica, robbe och lassfolk ska sköta musiken (med detta menas tjejerna sköter musiken o pojkarna kopplar..saker)
vad annat har jag att förtella....jo! jag har insett att videoredigeringsprogrammet Vegas är typ det bästa som finns bara man hittar allt på det :) Har pysslat på med det dom senaste dagarna o är själv nöjd med det jag lyckats åstadkomma. Ska antagligen pyssla vidare med det ikväll :P

Nu va det inget mer just nu...

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej