Dagens shopping

Idag har jag varit till vasa med mamma och som vanligt när jag är på shoppingspree kommer jag hem med jättemycket ;)



Härligt grön kjol från Jack and Jones


Bolero från HM (fram och bak) med ett regn av pärlor. Passar så bra ihop med kjolen att det inte är sant! <3


Djurmönstrade modet fortsätter i höst har jag märkt. Tunika från JC i en vacker turkosblå färg med leopardprickar


Hittade på rea en blåvit tunika. Väldigt söt ;)


ok det kanske är lite tidigt att börja köpa stickatröjor men jag kunde inte lämna den! Jag älskar stickade tröjor med polokrage! Och den här är bara så skön ^^


Var tvungen att photoshoppa bilden för att få fram färgerna bättre. Ögonskuggor från HM med Hello Kitty <3


Läppstift från Maybelline i färgen shocking pink (146)


Testar ny mascara. Lumese naturak code lash-extending


Rimmels exaggerate waterproof eyedefiner i Gold =) Snyyyyggt (y)


4 glittriga nagellack från Royal cosmetic. Funkar jättebra som överdrag på ett annat nagellack ;)


jag och lågprisDVD är sann kärlek. Hittade denna idag och var bara tvungen att köpa den ^^


3 nya hårspännen och en kul grej i from av ett flätat löshår som man fäster som diadem runt huvudet ^^ sött tyckte jag


en present av mamma i form av en ny silverring

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej