nördinlägg!

Som många vet är jag en nörd ^^
Denna dag måste jag uppmärksamma för idag är det 30 år sedan den bästa av Star Wars-filmerna kom ut nämligen The Empire Strikes back!
Nu tycker många säkert det är underligt att jag gillar star wars men egentligen inte. Har spenderat min barndom med att titta filmerna med storebror så jag har sett alla familjer åtminstone 10 gånger var ^^



Har tillome gått så långt att jag lekt Darth Vader med en kaffemugg (pröva det, det är skitroligt xD)
Skulle nästan kunna tänka mig att se dom igen faktiskt ^^

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Pamela säger:

hitta oåp e nytt uttryck igoår..

- join the blonde side, we are stupid!

tyvärr stämmer e ju itt :)

Johanna säger:

fuck....hede va klockrent!!! xD

Aremichelle säger:

Incredible site!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej