monday morning

Fick sååå en låt i huvudet av att skriva det där xD

Ni läste rätt, det är måndag morgon och här sitter jag vid tangenterna igen =) Jag blev för lat för att uppdatera vad jag pysslade med igår kväll så jag säger det nu istället. Jag tillverkade en så kallad pormask (ush vad det där ordet låter äckligt...)
jag fick inspiration av den underbara Michelle Phan så jag bestämde mig för att testa. 1 matsked mjölk och 1 matsked gelatinpulver är allt som krävs. Putt in i mikron och sen är det klart :)
Masken funkade jättebra och man kände verkligen efteråt hur rent det kändes ^^

idag vet jag inte om det händer något som kommer förändra världshistorien. Det är, förutom kanelbullens dag, bara en helt vanlig måndag. Ska efter skolan till simhallen igen och mjuka upp musklerna efter gårdagens pilates =)

Hoppas ni alla har en underbar måndag så uppdaterar jag mera när jag uppdaterar ^^

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej