Inte bloggat på ett par dar =O

Har haft en hel del att stå i de senaste dagarna så har tyvärr inte hunnit blogga fast jag velat =(
Så yxmörda mig inte för det ^^
Kom i alla fall just hem från skolan. Har haft klippkurs idag. Trodde jag började 8.30 imorse. 8.10 ser ja på schemat att jag börjar 8.15. Blev rusning ut till bilen och iväg till skolan.
8.23 kom ja till skolan. Ingen annan va där, inte ens läraren ^^'
Så fast ja va lite försenad va jag ändå först. Creds till mig ^^
ska i alla fall ta itu med lite läxor nu innan jag fortsätter med annat skoj =)

- Johanna

Kommentarer

Cattis säger:

Foar man knivmörd de då??? Du sa ju bare yxmörd :P Elå va e yxNörd? haha :D

Johanna säger:

knivmörderi får du no :D e tar bara så pipit tå folk använder yxon =(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej