Äntligen har värmen kommit

Det tog till juli men nu äntligen har värmen och sommaren kommit på riktigt =)!
Gårdagen spenderades med att ligga på stranden i Tjudö och lapa sol och abra njuta av en måste-fri dag =)
Blek som jag är såg jag till att smörja in mig ordentligt med solskydd (SPF 50+), vill verkligen inte bränna mig i år. Det gör så ont!
En ny arbetsvecka har börjat för min del. Jobbar idag 12- 8 =) Ser fram emot helgen för då blir det den årliga grillfesten! Wohooo ^^!
 
 
Annat intressant är att jag i fredast var en vända till Stockholm =)! Så nu har jag mitt hyreskontrakt skrivet o i höst flyttar jag in i mitt rum på Södermalm =)! Kommer bli så otroligt spännande med praktiken ^^ och jag har stora föroppningar om anställning efter julen ^^
fick en superfin bukett blommor av arbeskollegorna på födelsedagen. De börjar känna mig, en av mina favoritblommor är just vita liljor ^^
Fina är att buketten ännu står och blommar för fullt och sprider en väldoft i mitt rum här på Åland ^^
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej