en ovanligt händelserik dag :D

Som rubriken säger, det har varit en ovanligt händelserik dag :D
först var det skolan som vanligt, det vär inte så värst betungande. bara för vissa nu döda hjärnceller :)
Jag slutade två timmar tidigare så jag gick in till Niesby med carina för idag skulle jag äntligen få komma o klippa/färga håret :D! Jag kom till frissan prick när jag skulle vara där så jag hann inte få några idéer. Iställer brainstormade Emma  o jag och kom tillslut fram till hur jag skulle kunna klippa det :D
Klippingen/ färg tog som vanligt 2½ h så jag hann bli ordentligt hungrig innan jag var hemma. När jag kom hem fick jag hastigt slänga i mig maten, fixa läxorna och sen åka iväg igen. Ikväll var nämligen vår andra och sista övning före Lucia! Tyckte övningen gick riktigt bra faktiskt :)

men nu kommer lite bilder av min nya frisyr




Som ni ser har jag klippt ut det rejält men lämnat på längden. Jag har klippt om luggen och sen lockat hela håret o fixat en mera busigare frisyr. Sen har jag förståss blonderat upp alltihop igen :D
Once you go blond, you never go back!

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Jonna säger:

kan itt hald me om hede "Once you go blond, you never go back" ;p Ha vuri blond fläir gagnår men ha allti vari brunett(/naon anon tokåt färg) tibak :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej