nå nu!

nu är all luciafirande över (tror jag)
Igår började vi kl. 7 vid Söff och for iväg till Pörtom. Där gjorde vi en massa hembesök och lussade sen på Pörtehemmet. Sedan for vi till Övermark o gjorde en del hembesök och sen till Alvina och Solgärdet.
En lycklig grej. Alvina gick mycket fortare än vi trodde det skulle gå så vi hade tid att åka och lussa för mommo! :D Mommo blev så glad så hon grät, och jag kan erkänna att jag inte hade långt till tårarna själv :) Men jag är så glad att vi hann med det, det var så roligt att så glädja mommo <3
Sen åkte vi på några hembesök i Yttermark o Niesby och sen for vi till JP för att äta lunch :)
Efter lunchen var det dags det sk Maratonloppet som löpte Solbacken, Frida, Efraim och sist bädden :) Måste erkänna att till sist ville man no bara sätta sig ner :P
Sedan var det några hembesök till och sist åkte vi på pizza till Casa. Sedan tog vi "raggarrundon" genom Närpes ett varv före det var dags att fixa sig för kortegen. Det var kallt att åka på flaket genom Närpes men det var rolit, sedan var det dags för kröningen som var aningen långrandigt. men efter det fick vi äntligen åka hem, och då var jag så trött så trött så då tog jag natten. Då var kl. 20.50 :)

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej