nobody said it was easy

Rubrik hörde jag från en låt på radio :)
en jullovssöndag, va skönt :) i dag har jag målat mina naglar mörklila, för jag kände för att göra det :D
sen ikväll ska jag till Mattias o titta film o sånt :)
för tillfället funderar jag på att jag ska börja fixa till mig lite..japp, skulle vara en idé

ett under har annars skett, jag har städat skrivbordet :O
jag har haft alla julklappar att ligga där, men så bestämde jag mig att jag ville se skrivbordsytan så jag har städat undan alla julklappar :)
jag tackar än en gång för alla fina presenter jag har fått, love them all!
annars har inte så mycet hänt, ska på mellandagsrea på tisdag o fynda nya kläder och smink ;D
(inte för att jag behöver det men jag vill ha! :D)
har ni varit på mellandagsrea än?

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej