mothafuckah yeah!

Har hem datorn :D
Nu kommer en liten statusupdate över vad som hänt i veckan ;D

Måndag:
Skolan o sen var jag o simmade :) då blev jag också av med datorn..

Tisdag:
Yannie fyllde år så jag gratta henne, skolan o sen en helt vanlig kväll. Hade huslig i skolan, vi gjorde köttbullar för en hel armé..däremot var köttbullarna inte så hela ;D

Onsdag:
I onsdags fick jag tandställning :O..igen..Mina fast på nedre tandraden den här gången. Så hela onsdagskvällen gick åt till att ha jätteont i tänderna o knappt vara förmögen att äta någonting. Azra fyllde också idag :)

Torsdag:
Hade jag fortfarande ont i tänderna. Vi hade provutdelning, så hela torsdags eftermiddagen var ett stressmoment :O
På matrasten kom Mattias till skolan o hälsade på mig :)

Fredag:
Först skolan. Sen åkte jag till Vasa o shoppade! :D Skulle nämligen ha en balklänning till balen i skolan :) Hittade en jättefin grön en från HM som jag genast blev kär i :D Köpte även två par nya hårspännen, en svart rosett med glitter på och två silver/metall med rosor på :)
Gick sedan in på Kicks och köpte Depend nagelvårdserie, en vit kajalpenna och vit mineralögonskugga :). Hittade precis den nyansen jag ville ha, nämligen inte matt vit utan en vit färg som även har lite skimmer i sig :D Sedan köpte mamma en lillajuls-present till mig ;) den där vintage liknande handväskan jag hittade från Kappahl som jag hade bild på för ett tag sedan :D
Sedan på kvällen for jag hem till Mattias, fick tillbaka min dator o myste med gulle :)

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej