vilken dag!

Idag  har det verkligen varit mycket på G!
Först skolan (som vanligt) sen när man kom hem fick man stressa för att göra sig färdig till luciafotograferingen. Har inte sagt det tidigare men jag är kandidat  till Närpes Lucia :) Mamma skickade in mig och jag kom med!
Som sagt, stressade för att göra mig klar och for sen för att ta kort med de andra luciakandidaterna, allt som allt tog fotograferingen en timme. Efter det for jag till Sofia där Carina och Jessica också va :) Sen satt jag med dem o hade det skojigt som vanligt :D vad annars kan man ha med goda vänner?
Sitter nu på min sång med datorn o knäet o funderar över allt o inget...

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Sofia Nordback säger:

ååh.. jag å vill kon siti på mina sånger:D

Johanna Stenbacka säger:

mobb it min okapacitet ti kon staaaav, ja va tjötter faktitskt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej