Dagens fråga

Idag började jag fundera på en sak.
Varför har man hört talas om de svenska storbloggarna men inte om några finska? Jag menar i Sverige är storbloggare = kändisar (eller de tror det i alla fall) men här hör man knappt något om det.
jag har ett par möjliga teorier som kan funka som svar på denna fråga

1: Bloggandet i Finland är inte lika stort som i Sverige
2. Man hör om de svenska bloggerskorna så mycket för de verkar gilla att bråka med varandra och i övriga fall bete sig omoget
3. Finländare är för häftiga för att blogga
4. Det finns stora finska bloggare, jag har bara inte hört om dom

Detta var dagens fråga och mina teorier. Har ni ett svar på frågan, kommentera och dela med er av er visdom ;D

xoxo
- Johanna

Kommentarer

yannie som är bäst säger:

ja tycker teori nummer 3 låtär absolut vettigast :D

Johanna säger:

haha du säijr he :P ov nain anledning tror ja op 3 elå 4 :P Nummer 4 sku it va så underli egentligen ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej