Inspiration tack?!

aah en konstnärs eviga plåga, inspirationstorka! :P

Sitter här vid min fina dator (HP!! Ingen MacBook här inte) och lider av inspirationstorka om vad jag ska blogga om så jag bloggar om inspirationstorka :D! satan i gatan vad smart jag är ^^
Men på riktigt vet jag inte vad för spännande som hänt i mitt liv som jag tycker är värt att dela med mig av till alla mina läsare :P
En spännande sak kan jag ju berätta är att jag stigit ett trappsteg på vuxenstegen :P
Jag har nämligen skaffat ett bankkort ^^ Tyvärr tror jag jag sjönk lika fort på vuxenstegen för jag valde ett rosa motiv på det xD
En annan sak är att jag (faktiskt i tid för än gång skull) börjat fundera på den stora frågan. Vad fan ska jag packa till Tyskland? För till skillnad från andra bloggare kan mna inte packa hur mycket som helst och sen shoppa hur mycket som helst (ingen pik till här inte ;D)

näe nu ska jag filosofera vidare om min inspirationstorka och det faktum att jag snart är i behov av mera smink ^^

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Pamela säger:

om man foår en vuxenpoäng ti skaff bankkort måst ju ja va en gambäl tjelg.. har internetbank ja! :))

Johanna säger:

men jämfört me lilla mej je ju tu gambel ;D

Pamela säger:

bäre 3 moåna å 17 dag :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej