Jag skäms inte över att säga att jag köper saker på Lidl!

För som vi alla vet, Lidl är billigt ;D!
For en sväng med mamma och pappa upp till Lidl och hittade lite stuff som råkade (japp råkade!) komma med mig hem ^^



Penslar, varav den allra minsta ska jag använda till nailart och resten...ja vi får se ^^


Glittriga saker. Ska använda till att dekorera pärmen tills skolan börjar =)


Torkställning för penslar. Hittade den här i Lidltidningen och tänkte "Vitsi....den där ska jag ha ^^"
tänkte använda den som torkställning till mina sminkborstar ^^

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Jonna säger:

sv; så sant som sagt ;D Men Louboutin kan itt kopieras ;p haha

Anonym säger:

Sålieng et itt köper kliedän åp lidl så je no ok! :)

Johanna säger:

nä, nån självrespekt måste man väl ha xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej