A bloger with no one own computer is a sad bloger

Lite update angående min inaktivitet idag.
Min dator bestämde sig igår kväll att bli ett retardet asshole och började dampa o fick typ epilepsi eller nått
Därför har jag idag varit med den så den ska på reparation, vet inte när jag får tillbaka den tyvärr =/
just nu sitter jag vid gamla datorn fast jag inte tycker om den. Den är sååå tröööööööööög jämfört med min händig, bärbara HP ^^

kommer i alla fall att vara mindre aktiv på bloggen så länge jag har datorn borta. Kommer säkert kunna uppdatera medan jag har någon håltimme i skolan men här hemma blir det si och så med update

i alla fall, hoppeligen får jag tillbaka den snart och kan återgå till normalmängd inlägg per dag. Bare with me peeps ^^

Annars, matteprovet idag gick hyfsat bra. Jag är nöjd med min insats med tanke på att jag ändå bestämt mig för att höja hela provet sen efter jul som repetiton inför vårens skrivning i matte =).

Hoppas alla andra har dte bra därute i cyberrymden så ses vi när nästa inlägg dyker upp ^^

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej