16 februari

Idag är det tisdag, den bästa dagen på veckan om man räknar antalet timmar jag är i skolan denna dag :P Slutar nämligen halv 1 :D! Mamma kom efter mig och vi for och gjorde lite ärenden till K-hallen :) Sedan for jag till mommo och gjorde henne och Mosse sällskap. Mommo var igår och opererade starren i ena ögat, men hon verkar inte må dåligt av det :)

Annars ni som har missat det, idag är det ju fastlagstisdag! :D och eftersom vi är lite finska av oss (och för att vi åt klimpsoppa igår) åt vi ärtsoppa idag + varsin fastlagsbulle :) riktigt gott, men ändå viktigt att poängtera. det ska va marsipan i dom! ;D

Sen har jag läst på prov och det ska jag fortsätta med resten av veckan :P jag har även letat fram en käpp till vanha på fredag xD Jösses vilken pantertant jag kommer bli ;D!

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej