absolut ingen idé till en rubrik

Som rubriken säger :)
idag har jag ännu en dag varit flitig och läst på prov, jag har fördjupat mig i kristendomens historia om hur den bredde ut sig över världen *gääääääääääsp*
så jag har absolut inget intressant att berätta förutom att jag halv 8 började titta på Harry potter och den flammande bägaren :) Det är den bästa filmen om Harry Potter tycker jag :D
Det är ju draaakar med :O
men mamma o pappa skulle titta på Stjärnorna på slottet så jag slutade titta när det började :P

annars...redan andra dagen på det nya året :O på torsdag börjar man skolan igen och inviger den nya terminen med ett härligt och underbart finskaprov :D (ta min glädje med ironi)

Vad mera...

HELLO KITTY ÄGER!

Jag vet inte varför jag skrev det där :D

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej