aj nå äntligen :D

Ni har väntat, ni har klagat (ok kanske inte) och ni har hotat mig (ok kanske inte det heller..) men nu får ni en försmak i bilder från balen!!! :D
Tyvärr är det bara bilder på mig än så länge, jag har inte fått alla bilder ännu + jag har inte hört mig för med personerna om jag får lägga upp bilder av dem :P
Men det är bättre än inget, eller hur? :P


Så här fiin var alltså jag den 22 januari, denna bild har mamma tagit för hon ville det :)


uhuuuu checka håret :D Tack Emma för att du fixade min frilla <3

är jag inte söt ^.^

xoxo

- Johanna

Kommentarer

yannie säger:

herregud va snygg du va johanna! :)

Johanna säger:

Yannie, ja je allti snygg ;D

Lina K säger:

Vad fin du är på bilderna och snygg frisyr också! =)



SV: Håller med om att de inte ser ut som riktigt äkta runebergstårtor, men gillar de där bättre än dom i butiken =)

Nicolaiveronika säger:

Interesting. No more comment :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej