statusupdate från igår

Hann aldrig blogga någonting igår,var borta hela dagen :)
Nå igår var det skolan, där hände några halvintressanta saker. Det första var på historia där jag fick en bok med 13 sidor bort, 13 sidor vi gick igenom. Så jag ska få en ny :P mina bokbeställningar har inte gått in, så blir det när man testar nya saker...
Sedan förvirrade jag och Carina vår historialärare genom att vi båda skulle till tandläkaren samtidigt, hon skulle till vanliga och jag med tandställningen :P
fick ny tråd i tandställningen så det är pipit i min mun :/
var en av de två sista lektionerna till gymmet med Carina och Sofia. Våt gympalärare kom in, blev megaglad när hon såg oss och nu ska vi få en kurs när vi går på gymmet :P
Sedan for jag hem till mattias och tillbringade kvällen där, vi var o åt pizza o hade det bra :)
och sen for jag hem, för mattias skulle på lan, o tittade DUUDSONIT!!!! på sub-tv :D!!!
det var allt :P

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej