Studiebesök

Idag har Närpes Gymnasuim 2:or o Närpes Högstadium 9:or varit till Vasa på studiebesök :P
For först och tittade på Åbo Akademi Pedagogiska Fackulteten o kom fram till att det är alldeles för teoretiskt för mig
Sedan hade vi en matpaus där vi även hann med shopping :D
Sedan åkte jag o tittade till Novia, där jag främst intresserade mig i estenomutbildningen :)
sedan hann vi med ännu mera shopping för vi bestämde oss för att åka hem med den senare bussen :P
såå jag har investerat i:

-ett par svarta, slimmade byxor
-svart eyeliner
-vit skimmrande ögonskugga
-zebramönstrat bälte
-en väst i faux-läder

ja tyvärr hann jag med shopping :P annars är min framtid ännu oviss, skulle vilja arbeta med styling men vet ej om det är något som är roligt nu eller något jag vill göra 40 år framöver? svårt att säga...
vet ni vad ni ska bli?

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej