nu var denna helg snart slut också =)

Lever ni fortfarande?

Hela den här helgen har gått åt till att festa tycker jag ^^ I fredags hade vi ett överraskningsfest för allas vår Cattis som nu är hemkommen från NZ =D Hon trodde vi skulle till Ollis men vi kidnappade henne och tog henne till ett villafest istället. hela kvällen var jättelyckad och jag tror faktiskt the guest of honor var nöjd själv ^^

igår kväll va det fest igen i Fagerö folkpark. Först for vi till Cattis. hennes mamma fyller ¨r så de hade kombinerat lite =) Sen drog vi till busstation, där målade jag naglarna med ett nagellack sofia hade i sin väska (depend nummer 40 tror jag det va). Sen for vi med bussen till faggen, festade där och hade det trevligt ^^
om natten somnar jag i bussen men är så skicklig så jag vaknar precis när jag ska av, det kallar jag skills ;)

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej