nya sminkprodukter :D

Har glömt att visa lite nytt smink jag inhandlat/fått =)


Det första är HM's glitter eyeliner =) köpte 2 stycken, 1 i silver och 1 i lila :Dhar ännu inte hunnit nyttja den lila men endera dan lär jag ska prova den ;)

Den andra produkten är HM's läppgland Tropical Coconut (hittade tyvärr ingen bild). Läppglanset luktar jättegott och är guldaktig till färgen, dock genomskinlig men jätteglittrig när den kommer på läpparna


En ny concealer har även hamnat i mina ägodelar. Maybelline SuperStay 24 H i färgen Light/Beige Clair nummer 2. Är än så länge riktigt nöjd =) Den här concealern täcker superbra!


Fick denna av min mommo. isadora Wet gloss i färgen Cold Sorbet (nummer 20). Ett mycket fint ljusrosa läppstift som ger en svag skiftning i lila. Puss puss


2 stycken läppstift från Artistry (köpt av Yannie) i färgerna Sweet och Ultimate (nummer 239 och 305). Sweet är en härlig färg i en rödaktig ton medan Ultimate mera går mot det rosa hållet.


ett läppglans från Artistry (också via Yannie) i färgen Unrivaled (nummer 11). En brun/röd nästan roströd färg som passar sig mycket bra till att ge både Ultimate och Sweet lite extra glans

sådär, det där borde vara de senaste tilläggen i min samling ;)

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej