en skolavslutning och en festarkväll senare

God kväll mina kära läsare :P
Igår var det alltså skolavslutning :D Så nu har man verkligen sommarlov! Skolavslutningen var fin, gratulerar än en gång alla nyblivna studenter <3
Fick själv två stipendier och så fick vi ut betyget =) Nöjd med mitt betyg faktiskt. Måste bara extra få berömma Jessica, du är otroligt duktig på att spela :D!! Blir ju avundsjuk :P

Sedan på kvällen var det förfest och sedan fest i fagerö folkpark :P Kul fast man stod i en timmes kö efter en hamburgare (som i och för sig var supergod!)

Idag har jag bara slappat och kört lite i min lilla Nissan. Övat på att backa o dylikt =) Ni vet övning ger färdighet :P



ÅÅÅÅÅÅÅH! Jag vill så ha smultron just nu <3

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Jonna säger:

sv; okej :D Jo kanske vi hiendar skåd på kvarar in minut elå två ;) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej