Söndag efter en festarlördag

Tjosan alla! :D

Alla mår bra? Ingen baksmälla idag? Det var väl det jag trodde ;)
Igår var jag och mina vänner alltså till Fagerö Folkpark :) Först hade vi förfest hemma hos mig sedan kom Oskar och skjutsade dit oss. Tack oskar! <3

Väl där började festandet på allvar, men har faktiskt hem en av burkarna jag hade med :) Började känna mig vinglig och då är det dags att sluta. Jag och Sofia dansade loss i disco, för just så awesome är vi ;)

Så sista helgen som minderårig är nu avklarad ^^ På tisdag är det min efterlängtade 18 årsdag och den ska jag fira med buller och bång ^^
Pratade just med kära bror via Skype, han kommer hem imorgon. Vill ju vara hemma och fira lillasyster ;) <3 Ska kanske denna vecka som börjar imorgon och köpa en nu spelare till bilen. Vill ju ha med USB-uttag ju :O

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej