Vem mer än jag vägrar titta på bröllopet imorgon?

Jag säger det!
Jag är så OTROLIGT less på allt som har med kungabröllopet att göra. Jösses, det har tjatas om det och varit det ända man sett i tv o tidningar de senaste månaderna. Snälla, låt dom gifta sig o sluta bry er!

Men efter det här bröllopet. Då kommer det bli tal om "Är Viktoria gravid??!" Och sen kommer hon vara gravid varje vecka och alla kommer vänta på en ny liten kronprins eller -prinsessa.

jag är så less på det här

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Alexandra säger:

Det finns värre: Bröllopsnudlar ;)

Johanna säger:

säger bara, ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!

victooria säger:

lägg av!! du behöver väll inte bry dig i allt om bröllopet då!! låt dom gifta sig, låt dom skaffa barn. de e deras liv, du har inget att bränna dig upp på!!

Johanna säger:

ser man på, en rojalist :D menar inget som en pik, uttrycker bara min åsikt om att det blivit lite väl mycket om hela bröllopet. Menar även som du att de borde fått gifta sig o skaffa barn ifred men tyvärr blåser media upp hela härligheten till skyarna. Tror visst någon som missförstod ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej