bara för att jag har tråkigt, en lista :D

10 saker ni (kanske) inte visste om mig :)

1. jag är extremt trögtänkt om någon tilltalar mig på ett annat språk, även kan svara

2. min stora dröm är att få resa till Japan

3. jag ängslas inför framtiden

4. jag vill detta ska bli en stor blogg (lame jag vet :P)

5. jag gillar fortfarande att titta (och känna!) på mjukisdjur :D därför har jag fortfarande mjukisdjur

6. jag har aldrig ätit frukost vid matbordet

7. jag tittar fortfarande på barnprogram (pokémon rular!) på lördags o söndagsmorgnar (detta hör ihop med föregående)

8. jag planerar extremt mycket men antingen genomför jag de inte eller blir megabesviken om något kommer i vägen så planen inte går som man tänkt sig

9. jag har för vana att sitta o skratta åt skämt som är skitroliga i mitt huvud men sen när man säger dem högt är det ingen som fattar det (det där är sååå jobbit :P)

10. jag har insett att jag har alldeles för mycket smycken..men vill ändå ha mycket mer!!! :D

den som visste allt det här sen tidigare om mig är antagligen en stalker...precis som Hello Kitty :D




xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej