ett äventyr :D

idag var jag, precis som jag skrev tidigare, till simhallen med jessica :) Men vi blev flera än bara hon och jag :D Johanna och carro kom också (carro simmade dock inte)
Efter äventyret i bassängen for vi, med vår underbara chaffis jessica, till TB för att äta för vi alla var hungriga. Man brukar nämligen äta när man är hungrig, inte dricka en caffe latte och tro det räcker :)
Sedan for vi runt lite i näsby (aka körde raggarrundan) och sjöng o hade det trevligt :P carro skrattade, Johanna pratade högt o gällt på finska (vetefan varför?) och jag o jessica sjöng i takt med radion :P


I omklädningsrummet, jag bli stylad av mina två stylistas ;D

Jessica kan köra, hon ska inte krocka, hon kan köra ;D

På TB fanns det sånadär automater där man lägger i en slant o vrider så får man ut en grej. Vi var ju tvungen att testa det och jag fick det här, en ful blå plastring och en ännu fulare grön nyckelringsak ;D

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej