En paus

tar en paus nu från pluggandet :)
Idag är det söndag, bara en vecka kvar i skolan och sen är det SOMMARLOV!!! (nu vill jag inte ha några mobbningskommentarer om att ni minsann har sommarlov redan ;) )
Sista veckan i skolan blir ganska ok ^^ prov nu måndag-onsdag, hemliga resan (som är hemlig) på torsdag och sen betygsutdelning och kursval fredag ^^ inte så megajobbit vill säga

annat som händer...hm...
jo!
Jag vill passa på o ta tillfället i akt o gratulera alla studenter och de som fått sin yrkesexamen i år! :) Bra jobbat allihopa <3

annat idag har jag tvättat mina sminkborstar (för det är skitviktigt!!!) och rengjort lite annat smink =) äckligt att ha skitiga borstar, tänk på det...

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Jonna säger:

sv; Haha okej :D

Pamela säger:

jtyvärr, ja kona itt hald me...



vissa ha itt vuri i skolan sedan 16 april! ;D

Johanna säger:

tänk att ja misstänkt tu sku kommenter a!! :D

Cattis säger:

Tänk op mieg tå!!! Jag får itt lov furi andra juli!!!!! HEMSKA SAKER!!!! :( Men nu je e bare 46 daag tärt ja je häim igen... anländer ti Helsinki 17.7 kl 12 naonting tror ja :)

Azra säger:

tack johanna! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej