Shoppingspree!

Dagens shoppingfynd:



Blekrosa/nudiefärgad tunika


Rosa kilklack-skor <3


Rosa salsa-klänning


Klänning som jag köpt för att ha på skolavslutningen


SMINK!!! allt mitt viktiga smink (ok..allt smink är viktigt men det jag använder dagligen) tog slut på samma gång så jag var tvungen att bunkra upp hela förrådet ^^'


Blekrosa shorts


Sommartunika/klänning (katten tyckte den var spännande)


T-tröja (katten tyckte inte den var lika spännande som klänningen men lite spännande var den allt ;D)


Nu plånbok! jag har letat efter en ny plånbok i ett halvår nu o äntligen hittat en jag vill ha ^^ lön för mödan = great succsess


japp, det där var allt jag har shoppat idag ^^ mycket som vanligt men jag är jättenöjd ^^

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej