still in schoool

Sitter fortfarande i skolan, ikväll är det ämligen dags för gymnasiet tvåornas vårdisco.
Börjar redan nu få tinnitus av att sitta med ena högtalaren bredvid örat ^^'
Får seeeee hur många ungar som vågar sig hit ikväll ;D


Annars har dagit flutit på. Hade hörförståelse i finska idag, gick väl sådär. Tycker hörförståelse är svårt :(
Imorgon ska jag till Vasa och shoppa och sedan ska jag till farmor och farfar på kvällen. På söndag ska jag på födelsedagskaffe till kusin som fyller idag

Grattis madde på 17-årsdagen by the way ;D!

nä nu ska jag fortsätta titta ut i tomma intet medan jag väntar på att klockan ska bli 7 och discot ska börja :)

xoxo

- Johanna

Kommentarer

Hugokaisa säger:

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

Kommentera inlägget här
Publiceras ej