vad ska man göra denna helg?

Sådana här helger som går åt i skolans tecken (har ju provvecka) brukar va förhärligt tråkiga.
Vet absolut inte vad jag ska göra denna helg. Ska väl på Royal rock - Tribute to Queen imorgon. Det är en konsert som de ska ha, där de ska spela Queen-låtar =)

Sen ska helgen bara gå åt till provläsning. Har franska, matte och finska nästa vecka (måndag-onsdag). Fick även en del till den engelskakurs jag ska göra i sommar och så måste jag försöka komma ihåg att beställa boken till den (någon som vill vara vänlig och påminna mig?)

Tyskaprovet som jag hade idag tyckte jag gick rätt bra =) Logiskt sett borde man ju kunna tyska när man har varit i Tyskland och bara hört tyska i 5 dagar. Men om dne logiken funkar i praktiken är en annan sak...

Har tillbringat kvällen med att leta lite nya sminkidéer. Faktiskt hittat en massa men skulle nu behöva ha hem lite produkter så jag fick testa dem ;)



xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej