Godmorgon :)

Idag ska jag ta mig till skolan. Tror jag kommer må bättre av att träffa lite människor och komma bort hemifrån en liten stund i alla fall.
Så skolan blir väl som alla andra skoldagar. Har 2xhåltimme, 2xtyska och 2xengelska samt en till håltimme till sist. Efter skolan ska jag knalla iväg in till Niesby. Ska till ögonläkaren idag.

Angående ögonläkaren ska jag göra något fascinerande som flera kommer att förundras över =)
Jag ska ha på mig mina glasögon idag :O??!
Japp det är sant. Jag har glasögon (om jag hinner blir det väl en egobild på det). Har nästan aldrig på mig dem eftersom jag har månadslinser och hellre använder dem. Men kvällar och söndagar bruka jag ha glasögon ^^

Såååååååå......ingenting direkt mera världsomvälvande nyheter har jag att komma med än =)

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej