gårdagen ^^

Gårdagen var ytterst rolig trots att vi tyvärr inte fick några kakor =(
Efter skolan (som slutade 20 över 1) satte vi oss i min lilla bil och åkte iväg. Först körde jag och Sofia runt en stund eftersom vi väntade på folk som skulle fixa sig före :P när de blev klara åkte vi mot övermark, jag skulle hastigt hem och hämta mitt pick och pack samt jag skulle in till banken ^^

Vägen till vasa blev lång eftersom vi hamnade bakom en tankbil ^^ Men när vi äntligen kom fram mötte vi upp med Mattias och började shoppa ^^ (bilder kommer sen)
Runt klockan 7 tog vi kvällen ock åkte hem (carro pratade konstant på vägen hem...det gjorde hon även på vägen dit ^^) Skjutsade hem allihopa sen for jag och hängde hos Mattias en stund =)

en ytterst kul dag! <3

- Johanna

Kommentarer

Pamela säger:

ni helsa itt na tå ja mött är? :D

Johanna säger:

kvann mött vi tieg? :O o helsa tu na?

Pamela säger:

just baket man ha kuört uvi motorviejin.. nää :D ja håksa nain sekund baket kvöm e vaa, åså va e nu så mytchy anna ti skoåd ett :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej