hey dudes!

snart är det helg, vet ni det =)
Men än så länge är det bara torsdag så än så länge får jag bara leva i nuet ^^

Idag är det den enda dagen i veckan som jag har lektion från morgonen. Positivt är dock att jag slutar 20 över 1 idag så jag får komma hem någon gång =) Samt dagens lektioner är inte så jobbiga. 2 timmar matte, 2 timmar engelska och sen 1 timme tyska. Inte så jobbigt ^^

Ska även ha med min kära videokamera idag ^^ Hade med den igår också ^^
Anledningen är att vi verkligen måste börja filma till Penkkisfilmen ^^ Det vill säga den filmen vi visar för hela skolan sista dagen vi går i skolan, någon gång i februari. Vi har i alla fall många idéer och borde få den ganska bra om alla ställer upp.
Tyvärr är det ju alltid så att så fort man tar fram en vanligt kamera eller en videokamera vänder folk bort huvudet och blir skitförbannade på en :O man måste väl ändå kunna bjuda på sig själv, eller?

aja nu ska jag fortsätta göra mig klar ^^ cya vänner!

- Johanna

Kommentarer

Torlotte säger:

Great web site! I love the content, pics and hard work!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej