Jag saknar dig <3

förlåt för att jag inte skrivit något på ett dygn eller så. Gårdagen slutade med en film hos Oskar, sen till Kristinestad, sen till teboil och sen hem.

idag har det varit ett rent helvete. Sigge, min älskade lilla hund, dog nu på förmiddagen. Jag saknar honom av hela mitt hjärta och det känns som jag inte kommer kunna bli glad igen.
Men som alla säger till mig. Det var bäst för honom. han har varit väldigt sjuk det senaste dygnet och till sist gav hans hjärta upp.


Sigge. Jag älskar dig och du kommer alltid att vara den bästa hund jag någonsin haft turen att ha haft. Det känns så tomt utan dig och jag hoppas att du nu mår bra.
Jag saknar dig gubben. Du var älskad av alla för du visste hur du kunde göra glada.
Du är underbarast som finns <3

- Johanna

Kommentarer

Jonna säger:

aaw ='( RIP <3

ja väit hur e känns ti mist husdjure man älskar mest i världen :'( <3

Anonym säger:

Rest in peace sigge <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej