måndaag!

God morgon alla glada =)
Sitter här nu igen och gäspar. Har sovit dåligt inatt, vaknat flera gånger. Men aja, eftersom det inte gick att sova så får man stiga upp då ^^

Idag hoppas jag vi (äntligen) får de där kakorna vi har beställt. Har inte delat ut wc-pappret än heller för jag tänkte vänta tills jag kunde dela ut allt på samma gång då det ändå gäller sådär mycket.

Idag ska jag även efter skolan till simhallen :D! Känner det ska bli skönt att sträcka ut musklerna lite efter pilatesen igår ^^

Annars händer det mycket denna vecka =) På torsdag ska vi till Vasa från skolan. Vi ska gå på teater och se pjäsen "Allt eller inget" (pjäs baserad på The Full Monty). Innan det hinner vi även med lite shopping. Sen fredag till söndag kommer jag att vara i Åbo. Vi ska dit till Åbo Akademi. Kommer dit fredag kväll och åker sen hem söndag. Det ska bli spännande ^^

Men jag önskar alla mina läsare en fin dag så ses vi i nästa inlägg. Puss puss

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej